Op deze pagina

Een pluim voor ELZ Kemp en Duin

Wil jij een pluim geven voor (de werking van) ELZ Kemp en Duin? Dat kan via de knop hieronder!

Een klacht doorgeven

ELZ Kemp en Duin beschouwt een klacht steeds als een kans om haar dienstverlening of haar organisatie te verbeteren.

Wat?

Een klacht is een formele uiting van ontevredenheid over de dienstverlening van ELZ Kemp en Duin.

Dit kan gaan over eigen producten of diensten van de eerstelijnszone of over dienstverlening als netwerkorganisatie.

Het gaat niet over de dienstverlening van een lid-organisatie van de eerstelijnszone.

Een klacht is niet ontvankelijk als

  • gebeurtenissen of situaties zich meer dan een jaar geleden afspeelden en waarbij geen initiatieven werden genomen door de klager.
  • er een formele beroepsprocedure voorzien is.
  • ELZ Kemp en Duin geen betrokken partij is.
  • het een vraag is naar informatie of een bedenking is bij de dagelijkse werking van ELZ Kemp en Duin.

Hoe?

Een klacht is steeds formeel en moet dus schriftelijk geuit worden. Een klacht kan niet anoniem geuit worden om de traceerbaarheid te garanderen. De klacht wordt bij voorkeur ingediend via het formulier (knop hieronder).

Binnen de vijf werkdagen krijgt de indiener een bevestiging dat de klacht ontvangen is, hoe ze zal behandeld worden en wie ze zal behandelen. De klacht zal binnen een redelijke termijn behandeld worden, afhankelijk van het voorwerp van de klacht.

De indiener wordt steeds schriftelijk op de hoogte gebracht van de uitkomst van de behandeling.