Uiterste sollicitatiedatum:
19 maart 2023

Ben jij iemand die mensen kan verbinden? Leg je snel contacten? Beweeg je graag tussen verschillende doelgroepen? Zijn zorg en welzijn een passie voor je? Lees vooral verder, want misschien zijn we op zoek naar jou!

De eerstelijnszone Zuidoost Hageland (ELZOH) brengt alle nodige partners bij elkaar om zo goed mogelijk in te spelen op zorg- en welzijnsvragen van inwoners. Die partners zijn zowel professionelen, ervaringsdeskundigen als mantelzorgers en vrijwilligers binnen het lokale zorg- en welzijnslandschap. Als stafmedewerker van ELZOH ben jij de spilfiguur om dat netwerk optimaal te laten functioneren.

Samen met je collega ben je verantwoordelijk voor de uitvoering van de strategische en operationele doelstellingen uit het beleidsplan en voor het aansturen en opvolgen van het dagelijks bestuur, de werkgroepen en de concrete acties. Daarnaast kan je ook administratieve taken opnemen, zoals hieronder beschreven. We denken daarbij ook aan het opvolgen van het GDPR-beleid, het voorbereiden en opvolgen van vergaderingen, verslaggeving, ondersteuning bij het organiseren van acties, vorming- en ontmoetingsmomenten en ondersteunen van het dagelijks bestuur in hun taken voor de vzw.

De eerstelijnszones, en dus ook ELZOH, zijn een initiatief van de Vlaamse regering om de zorg in de eerste lijn beter af te stemmen op elkaar en op de noden van de personen in een bepaalde regio. Na de afgelopen jaren vooral te focussen op projecten gerelateerd aan de Coronacrisis kunnen we ons nu veel meer toespitsen op de specifieke noden van onze regio. Dit doen we in overleg met de partners uit welzijnszorg, lokale besturen, zorgverleners en vertegenwoordigers van patiëntenverenigingen.

ELZOH omvat de gemeenten Tienen, Boutersem, Hoegaarden, Linter, Landen, Zoutleeuw, Geetbets, Kortenaken en Glabbeek.

Jouw profiel

  • Enige ervaring in een beleidsondersteunende functie is een meerwaarde.
  • Je voelt je verbonden met de regio van onze ELZ.
  • Je hebt interesse in eerstelijnszorg en haar beleid en bent gedreven om dit lokaal te versterken.
  • Je kan je eigen werk plannen, organiseren en bijsturen.
  • Je bent vaardig met cijfers en Excel.
  • Je bent nauwgezet en nauwkeurig in het opvolgen van mails, betalingen, dossiers, …
  • Je bent een goede organisator die de praktische kant niet uit het oog verliest.
  • Je houdt er van om mensen samen te brengen en te inspireren.
  • Je kan op lange termijn denken en bent geduldig in het opbouwen van een strategie om daar te geraken.
  • Je bent bereid om af en toe avondwerk te doen en vergaderingen op verplaatsing bij te wonen.

Ons aanbod

  • Een gevarieerd takenpakket als stafmedewerker, waarvan administratie een deel zal zijn.
  • De mogelijkheid om zelf mee je functie vorm te geven.
  • Een voltijdse betrekking (deeltijds is bespreekbaar).
  • Een contract van onbepaalde duur.
  • Flexibele werkuren, deeltijds thuiswerken, aandacht voor work-life balance.
  • Een klein en fijn team, in nauw contact met het dagelijks bestuur en de zorgraad.
  • Verloning conform barema van diploma (PC331).
  • Vergoeding woon-werkverkeer (km-vergoeding, fietsvergoeding, abonnement openbaar vervoer), maaltijdcheques.
  • De plaats van tewerkstelling is de Huisartsenwachtpost in de Gilainstraat in Tienen.

Interesse?

Stuur je CV en motivatiebrief voor 20 maart 2023 naar ine@elzoh.be.

Join our team