Actualisatiecampagne Sociale Kaart van Departement Zorg

In het kader van de actualisatiecampagne van het Departement Zorg ontvangt elke beheerder van een fiche in de Sociale Kaart een e-mail met de vraag om de gegevens op de fiche te controleren en indien nodig bij te werken.
Daarnaast nemen ze ook contact op met zorgaanbieders waarvoor nog geen beheerder gekend is, met de vraag om een beheerder aan te stellen die ze rechtstreeks kunnen contacteren vanuit het team Sociale Kaart.

Door op deze manier samen te werken en het principe ‘gedeelde verantwoordelijkheid’ te hanteren verhoogt de kwaliteit van de gegevens in de Sociale Kaart.
Houd daarom uw mailbox in de gaten zodat we samen kunnen zorgen voor een actuelere Sociale Kaart voor de gebruikers.

Bij vragen over deze actualisatiecampagne contacteer het team Sociale Kaart via desocialekaart@vlaanderen.be

Samen aan de slag voor een correcte Sociale Kaart in 5 vragen

We dragen met plezier ons steentje bij met deze oproep vanuit Sociale Kaart van het Departement Zorg. Omdat ook wij overtuigd zijn van de mogelijkheden die De Sociale Kaart heeft voor zowel burgers als professionals als de juiste gegevens te vinden zijn van organisaties, praktijken en zelfstandige zorgverstrekkers in de buurt.

Met hulp van een stroomdiagram en een antwoord op 5 vragen over De Sociale Kaart zetten we graag deze organisaties, praktijken en zelfstandige zorgverstrekkers in onze Eerstelijnszone op weg:

  • Wat is www.desocialekaart.be ?
  • Waarom is een profiel nodig?
  • Waarom is een fichebeheerder nodig?
  • Waarom registreren op De Sociale Kaart?
  • Waar is meer informatie te vinden?

Klik hier voor het overzicht