Waardering met sterren

Definitie van een klacht

Een klacht is een formele en niet-anonieme uiting van ontevredenheid over de werking van Eerstelijnszone Zuiderkempen.

Klacht indienen

Ben je niet tevreden over de werking van Eerstelijnszone Zuiderkempen? Dan kan je hier een klacht indienen via het digitale formulier.

Jouw feedback biedt ons de mogelijkheid om onze werking te verbeteren.

Voorwaarden

Een klacht is enkel ontvankelijk als:

  • de identiteit van de indiener van de klacht gekend is;
  • de gebeurtenis of situatie zich minder dan een half jaar geleden afspeelde en er geen initiatieven werden genomen door de klager;
  • er geen formele beroepsprocedure voorzien is;
  • ELZ Zuiderkempen zelf betrokken partij is;
  • het geen dienstverlening of product van een lid (organisatie of natuurlijk persoon) van ELZ Zuiderkempen betreft;
  • de klacht niet eerder werd behandeld door Eerstelijnszone Zuiderkempen.

Wat gebeurt er met je melding?

  • je ontvangt een bevestiging;
  • er volgt een interne procedure;
  • je ontvangt een antwoord binnen de 4 weken.

Naar het klachtenformulier >