Laatst aangepast dd. 24/09/2024
Eerstelijnszone Scheldekracht vzw biedt graag een heldere en klantvriendelijke dienstverlening aan. We besteden daarbij aandacht aan de mening van iedereen die van onze diensten gebruik maakt. Indien je na een gesprek of melding hierover geen afdoende antwoord kreeg op je vraag of probleem, kan je steeds een klacht indienen.
Met een melding wil je een bepaalde situatie aankaarten, een suggestie geven, een vraag stellen naar informatie. Eerstelijnszone Scheldekracht vzw zal deze melding aandachtig bekijken en een passend antwoord voorzien. Een melding kan je steeds via info@elzscheldekracht.be doorgeven.
Klachten gaan een stap verder. Je dient een klacht in wanneer je ontevreden bent over de aangeboden dienstverlening en een gesprek of melding je niet verder konden helpen.
Een klacht is niet ontvankelijk als:
Een klacht is steeds formeel en moet daarom schriftelijk worden ingediend via onderstaand formulier. In het geval dit niet/moeilijk haalbaar is, kan telefonisch contact worden opgenomen met een lid van het team (contactgegevens via de website). Je kunt geen anonieme klacht indienen, omdat traceerbaarheid belangrijk is om je klacht goed te kunnen behandelen.
Binnen de 15 dagen krijg je een bevestiging dat je klacht is ontvangen. We controleren de klacht eerst op ontvankelijkheid en laten je dan weten hoe de klacht wordt behandeld en door wie.
Je klacht wordt binnen een redelijke termijn behandeld, afhankelijk van het onderwerp van de klacht. Je wordt altijd schriftelijk op de hoogte gehouden van de uitkomst.
Je klacht wordt vertrouwelijk behandeld. Door een klacht in te dienen, ga je akkoord met de privacy policy en cookie policy van Eerstelijnszone Scheldekracht vzw.